LORGAR dziękuje za wybranie naszych produktów. Jesteśmy przekonani, że zakupiony przez Ciebie sprzęt będzie Ci służył przez wiele lat, jeśli będziesz przestrzegać zasad obsługi i przechowywania.
Karta gwarancyjna
Możesz pobrać i wypełnić kartę gwarancyjną: Europa Wschodnia Europa Zachodnia Kraje bałtyckie Azja, Afryka i kraje arabskojęzyczne
1. Ogólne warunki gwarancji
LORGAR udziela 24-miesięcznej ograniczonej gwarancji na swoje produkty, chyba że lokalne prawo stanowi inaczej.
Okres gwarancji oznacza okres kalendarzowy, w którym Producent zobowiązuje się do wykonania naprawy gwarancyjnej urządzenia użytkownikowi końcowemu.
Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu przez użytkownika końcowego, wskazanej w dokumencie potwierdzającym zakup.
Dokumenty potwierdzające zakup to:
- Oryginalna karta gwarancyjna, prawidłowo wypełniona, w formie papierowej lub elektronicznej, z prawidłowymi i czytelnie wypełnionymi polami „model”, „numer seryjny”, „data sprzedaży”, ze stemplem organizacji handlowej zawierającym jej nazwę.
- Paragon z kasy fiskalnej lub inny dokument rozliczeniowy zatwierdzony przez ustawodawstwo.
2. Zastrzeżenie
Gwarancja producenta nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, zanieczyszczeń lub awarii, które powstały bez winy producenta:
- uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania lub nieprawidłowej obsługi;
- uszkodzeń wynikających z działań osób trzecich lub siły wyższej;
- uszkodzeń urządzenia wynikających z narażenia na zjawiska atmosferyczne lub inne wpływy zewnętrzne, naruszenia zasad instalacji i/lub przechowywania;
- uszkodzeń spowodowanych dostaniem się do wnętrza urządzenia przedmiotów bocznych, płynów, owadów, zwierząt;
- uszkodzeń spowodowanych czynnikami domowymi: wysoką wilgotnością, zapyleniem, agresywnym środowiskiem itp.;
- naturalnego zużycia sprzętu;
- części urządzenia, które zużywają się z czasem, a także części, które łatwo się tłuką: szkło, plastik, lampy itp.;
- jeśli numer seryjny numer lub plomba fabryczna są uszkodzone lub brakuje ich;
- jeśli warunki określone w karcie gwarancyjnej zostaną w jakikolwiek sposób zmienione bez uprzedniej pisemnej zgody producenta;
- uszkodzenia urządzenia spowodowane niestabilnością sieci elektrycznej, której normy eksploatacyjne nie spełniają ustalonych norm;
- uszkodzenia urządzenia spowodowane znacznym negatywnym wpływem środowiska (piorun, pożar, powódź itp.), na które producent nie ma wpływu, a także nieostrożnym obchodzeniem się z urządzeniem;
- wymagania modyfikacji konstrukcji urządzenia w celu dostosowania go do lokalnych warunków, które różnią się od warunków w kraju, dla którego urządzenie zostało zaprojektowane, wyprodukowane i/lub certyfikowane;
- roszczenia dotyczące cech funkcjonalnych urządzenia, jeśli obecne cechy odpowiadają cechom deklarowanym przez zakład producenta;
- materiały eksploatacyjne, chyba że awaria jest spowodowana wadą materiałów lub jakości wykonania;
- uszkodzenia kosmetyczne, w tym, ale nie wyłącznie, zarysowania, wgniecenia, pęknięty/podarty plastik, papier, tektura lub inne części materiałów łatwo ulegających uszkodzeniu;
- uszkodzenia spowodowane użytkowaniem z produktami innych producentów;
- uszkodzenia wynikające z konserwacji (w tym modernizacji i rozszerzeń) wykonywanej przez osoby inne niż przedstawiciele LORGAR lub autoryzowane centra serwisowe LORGAR;
- produkty, których funkcjonalność lub cechy zostały zmienione bez pisemnej zgody LORGAR;
Fotele do gier LORGAR: Następujące działania i uszkodzenia są wyłączone z gwarancji:
- Materiały (np. tkanina, skóra lub inne materiały użyte do produkcji Produktów i podatne na zużycie, z wyjątkiem przypadków, gdy przyczyną wad są wady materiałowe lub jakościowe;
- Uszkodzenia kosmetyczne, w tym zadrapania, wgniecenia, pęknięty/rozdarty plastik, tkanina, skóra, papier, karton lub inne części z materiałów łatwo ulegających uszkodzeniu;
- Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się, niewłaściwym użytkowaniem, kontaktem z płynami, ogniem lub innymi czynnikami zewnętrznymi, a także kontaktem z owadami lub zwierzętami;
- Uszkodzenia spowodowane użytkowaniem fotela LORGAR niezgodnie z postanowieniami instrukcji, specyfikacji lub innych opublikowanych zaleceń LORGAR;
- Uszkodzenia wynikające z konserwacji (w tym modernizacji i rozszerzeń) wykonywanej przez osoby inne niż przedstawiciele LORGAR lub autoryzowane centra serwisowe LORGAR;
- Produkty, które ich funkcjonalność lub cechy zostały zmienione bez pisemnej zgody LORGAR;
- wady spowodowane naturalnym zużyciem produktu;
- wady lub uszkodzenia powstały podczas użytkowania krzeseł LORGAR w celach komercyjnych;
- uszkodzenia powstały w wyniku niewłaściwego transportu lub przenoszenia krzesła z winy klienta;
- uszkodzenia powstały w wyniku użytkowania krzesła w ekstremalnych warunkach pogodowych.
UWAGA! Produkty LORGAR nie są przeznaczone do żadnych „krytycznych zastosowań”!
„Krytyczne zastosowania” oznacza systemy podtrzymywania życia, zastosowania medyczne, połączenia z wszczepionymi urządzeniami medycznymi, transport komercyjny, sprzęt lub systemy jądrowe oraz wszelkie inne zastosowania, w których awaria urządzenia może skutkować obrażeniami ciała, śmiercią lub uszkodzeniem mienia.
Wady produktu nie obejmują następujących:
- Zapachu nowego plastiku lub gumy wydzielanego przez produkt w pierwszych dniach użytkowania;
- Zmiany odcienia koloru, połysku części sprzętu podczas użytkowania;
- Hałasów (nieprzekraczających norm sanitarnych) związanych z zasadami działania poszczególnych komponentów produktu, a mianowicie:
- wentylatory;
- zawory wodne;
- przekaźniki elektryczne;
- silniki elektryczne;
- paski;
- kompresory;
- Hałasy spowodowane naturalnym zużyciem (starzeniem się) materiałów, a mianowicie:
- trzaski podczas ogrzewania/chłodzenia;
- skrzypienie;
- niewielkie stukanie ruchomych mechanizmów;
- konieczność wymiany materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych, które stały się bezużyteczne w wyniku ich naturalnego zużycia.
3. Warunki uzyskania gwarancji
Zobowiązania gwarancyjne wobec urządzeń LORGAR mogą zostać spełnione poprzez wymianę na urządzenie o podobnej funkcjonalności (w takim przypadku ustalany jest nowy okres gwarancji)
Aby uzyskać serwis gwarancyjny, możesz skontaktować się z punktem sprzedaży urządzenia z dowodem zapłaty i wadliwym produktem.
Naprawy gwarancyjne dotyczą urządzeń LORGAR, które stały się wadliwe po sprzedaży produktu użytkownikowi końcowemu, pod warunkiem, że:
• okres gwarancji urządzenia jest skuteczny;
• wada produktu nie jest spowodowana naruszeniem zasad eksploatacji: uszkodzenie mechaniczne, wniknięcie płynów, przedmioty boczne, owady, naprawa przez osoby nieupoważnione, inne przyczyny niezwiązane z produkcją;
• istnieje prawidłowo i czytelnie wypełniony, papierowy lub elektroniczny certyfikat gwarancyjny producenta lub dokument finansowy potwierdzający fakt zakupu (paragon fiskalny, rachunek sprzedaży, list przewozowy, dowód rozliczenia lub inny dokument finansowy zgodny z lokalnymi przepisami).