Polityka Gwarancyjna i Karty Gwarancyjne

LORGAR dziękuje za wybranie naszych produktów. Jesteśmy przekonani, że zakupiony przez Ciebie sprzęt będzie Ci służył przez wiele lat, jeśli będziesz przestrzegać zasad obsługi i przechowywania.

Karta gwarancyjna

Możesz pobrać i wypełnić kartę gwarancyjną:
Europa Wschodnia
Europa Zachodnia
Kraje bałtyckie
Azja, Afryka i kraje arabskojęzyczne

1. Ogólne warunki gwarancji 

LORGAR udziela 24-miesięcznej ograniczonej gwarancji na swoje produkty, chyba że lokalne prawo stanowi inaczej.

Okres gwarancji oznacza okres kalendarzowy, w którym Producent zobowiązuje się do wykonania naprawy gwarancyjnej urządzenia użytkownikowi końcowemu.

Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu przez użytkownika końcowego, wskazanej w dokumencie potwierdzającym zakup.

Dokumenty potwierdzające zakup to:

  • Oryginalna karta gwarancyjna, prawidłowo wypełniona, w formie papierowej lub elektronicznej, z prawidłowymi i czytelnie wypełnionymi polami „model”, „numer seryjny”, „data sprzedaży”, ze stemplem organizacji handlowej zawierającym jej nazwę.
  • Paragon z kasy fiskalnej lub inny dokument rozliczeniowy zatwierdzony przez ustawodawstwo.

2. Zastrzeżenie 

Gwarancja producenta nie obejmuje:

  • uszkodzeń mechanicznych, zanieczyszczeń lub awarii, które powstały bez winy producenta:
  • uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania lub nieprawidłowej obsługi;
  • uszkodzeń wynikających z działań osób trzecich lub siły wyższej;
  • uszkodzeń urządzenia wynikających z narażenia na zjawiska atmosferyczne lub inne wpływy zewnętrzne, naruszenia zasad instalacji i/lub przechowywania;
  • uszkodzeń spowodowanych dostaniem się do wnętrza urządzenia przedmiotów bocznych, płynów, owadów, zwierząt;
  • uszkodzeń spowodowanych czynnikami domowymi: wysoką wilgotnością, zapyleniem, agresywnym środowiskiem itp.;
  • naturalnego zużycia sprzętu;
  • części urządzenia, które zużywają się z czasem, a także części, które łatwo się tłuką: szkło, plastik, lampy itp.;
  • jeśli numer seryjny numer lub plomba fabryczna są uszkodzone lub brakuje ich;
  • jeśli warunki określone w karcie gwarancyjnej zostaną w jakikolwiek sposób zmienione bez uprzedniej pisemnej zgody producenta;
  • uszkodzenia urządzenia spowodowane niestabilnością sieci elektrycznej, której normy eksploatacyjne nie spełniają ustalonych norm;
  • uszkodzenia urządzenia spowodowane znacznym negatywnym wpływem środowiska (piorun, pożar, powódź itp.), na które producent nie ma wpływu, a także nieostrożnym obchodzeniem się z urządzeniem;
  • wymagania modyfikacji konstrukcji urządzenia w celu dostosowania go do lokalnych warunków, które różnią się od warunków w kraju, dla którego urządzenie zostało zaprojektowane, wyprodukowane i/lub certyfikowane;
  • roszczenia dotyczące cech funkcjonalnych urządzenia, jeśli obecne cechy odpowiadają cechom deklarowanym przez zakład producenta;
  • materiały eksploatacyjne, chyba że awaria jest spowodowana wadą materiałów lub jakości wykonania;
  • uszkodzenia kosmetyczne, w tym, ale nie wyłącznie, zarysowania, wgniecenia, pęknięty/podarty plastik, papier, tektura lub inne części materiałów łatwo ulegających uszkodzeniu;
  • uszkodzenia spowodowane użytkowaniem z produktami innych producentów;
  • uszkodzenia wynikające z konserwacji (w tym modernizacji i rozszerzeń) wykonywanej przez osoby inne niż przedstawiciele LORGAR lub autoryzowane centra serwisowe LORGAR;
  • produkty, których funkcjonalność lub cechy zostały zmienione bez pisemnej zgody LORGAR;

Fotele do gier LORGAR: Następujące działania i uszkodzenia są wyłączone z gwarancji:

  • Materiały (np. tkanina, skóra lub inne materiały użyte do produkcji Produktów i podatne na zużycie, z wyjątkiem przypadków, gdy przyczyną wad są wady materiałowe lub jakościowe;
  • Uszkodzenia kosmetyczne, w tym zadrapania, wgniecenia, pęknięty/rozdarty plastik, tkanina, skóra, papier, karton lub inne części z materiałów łatwo ulegających uszkodzeniu;
  • Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się, niewłaściwym użytkowaniem, kontaktem z płynami, ogniem lub innymi czynnikami zewnętrznymi, a także kontaktem z owadami lub zwierzętami;
  • Uszkodzenia spowodowane użytkowaniem fotela LORGAR niezgodnie z postanowieniami instrukcji, specyfikacji lub innych opublikowanych zaleceń LORGAR;
  • Uszkodzenia wynikające z konserwacji (w tym modernizacji i rozszerzeń) wykonywanej przez osoby inne niż przedstawiciele LORGAR lub autoryzowane centra serwisowe LORGAR;
  • Produkty, które ich funkcjonalność lub cechy zostały zmienione bez pisemnej zgody LORGAR;
  • wady spowodowane naturalnym zużyciem produktu;
  • wady lub uszkodzenia powstały podczas użytkowania krzeseł LORGAR w celach komercyjnych;
  • uszkodzenia powstały w wyniku niewłaściwego transportu lub przenoszenia krzesła z winy klienta;
  • uszkodzenia powstały w wyniku użytkowania krzesła w ekstremalnych warunkach pogodowych.

UWAGA! Produkty LORGAR nie są przeznaczone do żadnych „krytycznych zastosowań”!

„Krytyczne zastosowania” oznacza systemy podtrzymywania życia, zastosowania medyczne, połączenia z wszczepionymi urządzeniami medycznymi, transport komercyjny, sprzęt lub systemy jądrowe oraz wszelkie inne zastosowania, w których awaria urządzenia może skutkować obrażeniami ciała, śmiercią lub uszkodzeniem mienia.

Wady produktu nie obejmują następujących:

  • Zapachu nowego plastiku lub gumy wydzielanego przez produkt w pierwszych dniach użytkowania;
  • Zmiany odcienia koloru, połysku części sprzętu podczas użytkowania;
  • Hałasów (nieprzekraczających norm sanitarnych) związanych z zasadami działania poszczególnych komponentów produktu, a mianowicie:

-    wentylatory;

-    zawory wodne;

-    przekaźniki elektryczne;

-    silniki elektryczne;

-    paski;

-    kompresory;

  • Hałasy spowodowane naturalnym zużyciem (starzeniem się) materiałów, a mianowicie:

- trzaski podczas ogrzewania/chłodzenia;

- skrzypienie;

- niewielkie stukanie ruchomych mechanizmów;

- konieczność wymiany materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych, które stały się bezużyteczne w wyniku ich naturalnego zużycia.

3. Warunki uzyskania gwarancji

Zobowiązania gwarancyjne wobec urządzeń LORGAR mogą zostać spełnione poprzez wymianę na urządzenie o podobnej funkcjonalności (w takim przypadku ustalany jest nowy okres gwarancji)

Aby uzyskać serwis gwarancyjny, możesz skontaktować się z punktem sprzedaży urządzenia z dowodem zapłaty i wadliwym produktem.

Naprawy gwarancyjne dotyczą urządzeń LORGAR, które stały się wadliwe po sprzedaży produktu użytkownikowi końcowemu, pod warunkiem, że:

• okres gwarancji urządzenia jest skuteczny;

• wada produktu nie jest spowodowana naruszeniem zasad eksploatacji: uszkodzenie mechaniczne, wniknięcie płynów, przedmioty boczne, owady, naprawa przez osoby nieupoważnione, inne przyczyny niezwiązane z produkcją;

• istnieje prawidłowo i czytelnie wypełniony, papierowy lub elektroniczny certyfikat gwarancyjny producenta lub dokument finansowy potwierdzający fakt zakupu (paragon fiskalny, rachunek sprzedaży, list przewozowy, dowód rozliczenia lub inny dokument finansowy zgodny z lokalnymi przepisami).